technics

درباره مسائل فنی

technics

درباره مسائل فنی

  • ۰
  • ۰

هنگامی که شما آسانسورهای قدیمی دارید، بازسازی کابین کلیدی برای نوسازی آسانسور شماست. بارها شده که همه اجزاء به غیر از کابین تغییر داده می‌شوند و ساکنان ساختمان‌ها نارضایتی خود را ابراز می کنند زیرا مستقیما تغییراتی که حین بازسازی آسانسور یا سرویس و نگهداری آسانسور انجام می‌شود را نمی‌بینند. با تعویض کابین آسانسور، علاوه بر سایر اجزایی که در بازسازی و ایمن‌سازی آسانسور صورت می‌گیرد، در انرژی صرفه‌جویی می‌شود و حس مثبتی به کاربران القا می‌شود. سرویس و نگهداری آسانسور را نیز جدی بگیرید. 

 

به منظور انجام این نوسازی، عناصر قدیمی که معمولا ازکارافتاده یا کهنه هستند جایگزینی می‌شود و بهاین ترتیب از هزینه‌های سرم‌سام‌آور انرژی جلوگیری می‌شود.

یکی از بهترین راه‌های افزایش احساس امنیت کاربران، جایگزینی سیستم‌های روشنایی و دکمه های مختلف است. سیستم روشنایی چیزی است که آنها می‌توانند در سفر کوتاه خود در آسانسور یک تغییر قابل‌ملاحظه درک کنند. چه بسا که یک سیستم ال ای دی بتواند روحیه کاربران آسانسور را به‌کل عوض کند. استفاده از نورپردازی‌های جدید اثر شگفتی بر زیبایی کابین آسانسور دارد و از مصرف بی‌رویه برق جلوگیری می‌کند.  

بازسازی کابین آسانسور، دکمه‌ها

++کابین آسانسور++  با مواد انعکاسی جز نمونه‌های موفق بهبود دکوراسیون و طراحی داخلی کابین آسانسور است. کاربران وسعت و راحتی بیشتر را احساس کنید. فضا همان مقدار می‌ماند اما کاربران آسانسور آن را بسیار بزرگ‌تر احساس خواهند کرد.

در نهایت مهم است که از ظاهر سیستم‌های باز و درب‌ها مراقبت کنیم. شما می‌توانید یک کابین آسانسوری داشته باشید که درهای آن به سمت خارج باز می‌شود نصب کنید و فضای کمی را محدود می‌کند. گزینه دیگر این است که برای سیستم در، از درهایی استفاده کنید که به سمت دیوار باز می شوند. باز کردن با این درها راحت‌تر است  و اجازه می‌دهد که فضا و راحتی بیشتری تجربه کنید، زیرا نگه داشتن درب برای باز نگه داشتن آن لازم نیست.

جنس کابین آسانسور نیز داستان دیگری دارد. اینکه از چه جنسی در کابین آسانسور شما استفاده شود ممکن است بسته به موارد زیادی باشد؛ مثل اینکه نمای ساختمان شما چگونه است و نوع آسانسور شما چیست و چقدر ظرفیت دارد.


  • ۹۸/۰۵/۰۸
  • Sophia QS

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی